
Gezocht! Drie sponsoren om drie wensen uit te laten komen!
Stichting Voor Sara start in 2025 een tof nieuw project, waarbij we drie wensen van lotgenoten laten uitkomen. Voor Sara zijn er dankzij de stichting een paar wensen uitgekomen. Zo heeft ze een tocht op een Harley Davidson motor gemaakt, heeft ze haar eigen koekjes gebakken, is ze met een klein vliegtuig over haar eigen huis gevlogen en is de presentatrice in een nieuwe videoreeks. Nu willen we ook anderen met een zeldzame spierziekte eens in het zonnetje zetten!
We zoeken drie ondernemers die het mooi vinden om deze wensen te sponsoren. Als sponsor doneer je 5000 euro. Daarmee maken wij de wens mogelijk. De wens wordt door een professioneel videoproductiebedrijf gefilmd en deze video kan daarna worden gebruikt op de eigen website of social media. Wij zorgen bovendien voor exposure tijdens onze events en een eervolle vermelding op onze website. Maar er zijn nog meer voordelen voor ondernemers!
Er zijn al drie wensen uitgekozen en wij weten daarom dat dit een heel bijzonder project gaat worden. Heb je interesse? Neem dan contact op met Bram Verbrugge, voorzitter van Stichting Voor Sara, om de mogelijkheden te bespreken!
De voordelen van het sponsoren van deze bijzondere actie op een rijtje:
Positieve merkassociatie
Door een goed doel te sponsoren – en specifiek het vervullen van de wensen van patiënten met een zeldzame spierziekte – kan je bedrijf zijn merk associëren met empathie, zorg en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit draagt bij aan een positief imago.
- Versterken van klantloyaliteit
Klanten voelen zich vaak meer verbonden met bedrijven die bijdragen aan goede doelen.
- Betere relaties met medewerkers
Medewerkers kunnen trots zijn om te werken voor een bedrijf dat maatschappelijke verantwoordelijkheid toont. Het sponsoren van een goed doel kan de bedrijfscultuur verbeteren, medewerkers motiveren en hen een gevoel van voldoening geven, omdat ze deel uitmaken van een organisatie die het verschil maakt in het leven van anderen.
- Verhoogde zichtbaarheid en media-aandacht
Sponsoring kan zorgen voor positieve media-aandacht. Het kan de zichtbaarheid van het bedrijf vergroten. Dit kan leiden tot gratis publiciteit en een grotere naamsbekendheid.
Maatschappelijke verantwoordelijkheid en vertrouwen
Bedrijven die zich inzetten voor kwetsbare mensen worden vaak gezien als verantwoordelijk. Dit versterkt het vertrouwen van consumenten in het bedrijf. Het laat zien dat het bedrijf verder kijkt dan alleen winst en bijdraagt aan het welzijn van anderen.
Ben jij één van de drie ondernemers die wij zoeken? Mail ons!